Idag då?

Är motivationen bättre? nej tyvärr så är den ju inte det. men jag ska köra på snart. måste verkligen. Och ikväll ska jag ju ändå jobba så då får jag nog lite tid till att plugga också. Nu har jag sovit länge idag i alla fall så hoppas jag orkar natten. För i morgon blir det plugg hela jävla dagen med undantag för en klippning.
Mannen kom inte hem så sent inatt i alla fall. Kom hem vid halv två kanske. Och så låg vi och pratade fram till halv fem. Det är inte bra då han hade tenta kl 8 i morse men det är väldigt mysigt att ha någon att kunna prata med och faktiskt ha något att prata om. Det har ju varit lite brist på sådana kvalitéer på andra människor. Fast av någon konstig anledning har vi ganska lika samtalsämnen ofta. Endera är det jätte seriöst som typ politik eller monopolet på apoteket eller ja ni förstår. Eller så är det sjukt barnsliga grejer. Lite kiss och bajs åldern. Men roligt har vi i alla fall.
Nej nu ska jag nog palla mig upp ur sängen för R kommer snart hem äntligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0