Köttgryta

Yes. dagen har varit lyckad. Lagade köttgryta i och med att jag har idétorka vad det gäller att komma på mat och sen så är inte min man till mycket hjälp där heller tyvärr. Men hur mycket kan man förvänta sig utav en karl när det kommer till matlagning. Nej inte så mycket så jag står själv där.
Kom nyligen hem från en liten hej då fest för en utav Ramis kompisar. Var där en liten stund och fick kladdkaka och paj. Mycket trevligt. Synd att vi inte kunde vara där längre. Men har man tvättstugan så har man dock är det karln som får ta hand om det idag.

I morgon kommer min kära mor hit också. Och även Pärla. Det ska blir mycket trevligt. Vi ska gå ut och äta eftersom dom ska lära känna Rami lite och "godkänna" honom. Bokade precis bord på kina muren som tydligen ska vara en mycket trevlig restaurang som dessutom ligger mitt i stan. Kunde inte vara mer passande.




Världens bästa mamma!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0