KTC

Jag älskar att vakna när det är strålande solsken och blå himmel. Sen att man har varit och tränat med Sabine dagen innan och inser att man har träningsvärk gör bara dagen ännu bättre. Älskar att ha träningsvärk det är så underbart man vet verkligen att man har gjort något då. Sedan var det KTC som gällde. Kliniskt tränings center. Fick lära oss att bädda och så fick vi sitta på bäcken och eftersom jag var visningsobjekt när läraren skulle visa tyckte Elin och Maria att det var jätte kul.
Men vad gör man inte för att dom ska få ett gott skratt. Jo en hel del. Styrelsemöte sedan. Inte så där jätte mycket viktigt som togs upp. Har nu precis kommit hem och tänkte köra igång med plugget igen. Ska försöka få lite hjälp sen men får se hur bra det går att dra iväg mannen från tv spelet.

Och så klart grattis till Fredrik som fick sitt sommarjobb. Härligt. Nu får du stå ut med mig hela sommaren.




Så här såg det ut när jag var "förlamad" och Elin och Maria bäddade om sängen med mig i. Fint resultat. Bra jobbat tjejer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0