Ledarskap

Nu är jag äntligen kommit hem från utbildningen och jag kan bara säga att det var fett kul. Och så var det de här med att skriva fett, får sluta med det alltså. Ja vi åt heeela tiden kan jag lova. Mat minst en gång varannan timme plus till gång till frukt, godis, kaffe och te hela tiden på föreläsningarna. Klagar man? nej inte.
God mat var det också.
Sen igår kväll hade vi det mys framför brasan medan det var earth hour och allt var släckt. Sen spelade vi mafia. Det var så jävla kul. Vi spela mer. Synd att det måste vara så många människor med bara.
Och stackars lilla stefan blev pupp för att han inte fick dela rum med mig. Men vad ska man göra? jaga hör ju ihop med Kerim. Så är det bara.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0