Madicken

Yes idag vart det en tidig dag. Kom precis hem efter att ha suttit på bibblan i stan och kollat igenom astrid lindgren böcker till en seminarieuppgift vi har nästa vecka. Psykologi som faktiskt är mitt ämne, äntligen. Kommer bli kul i och med att jag måste läsa igenom två madicken böcker ikväll. Var länge sen måste jag säga.

Men först nu ska Sabine komme hit och våldgästa mig lite ser det ut som. Och jag har äntligen lyckats ta mig tid och sola. Helt underbart. För är man tillsammans med någon som blir brun bara av att kolla på solen så är det inte så där jätte kul att vara likblek.
Och på tal om sommar och sol så måste jag hitta en bikini. Det måste jag säga är inte det lättaste. Lika bra att börja kolla på en gång.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0