Nycklar hos sin ägare

Yes!! Det är ungefär vad jag kan säga. Mamma drog upp mig ur sängen kvart i åtta för att äta frukost och tio över satt vi i bilen för att bege oss mot solstudion. Visserligen öppnade dom klockan nio men mor tänkte att dom kanske var där och städade. Tyvärr var så inte fallet, men någon hade varit där i alla fall i och med att dörren till det rum jag solade i nu var öppen. Och där på stolen låg mina älskade nycklar. Jag måste ärligt talat säga att det är nog jobbigare att tappa bort sina nycklar än sin plånbok. Man kommer ju inte in i sitt hem då liksom. Plånbok klarar man sig utan ett tag.



Här hade mina kära nycklar sovit inatt


Snart åker dom hem också. så jag blir själv med mina böcker och allt annat roligt. Ska försöka plugga lite persiska också och det är absolut inte det lättaste kan jag lova. Hittade en jätte bra sida som heter Learn-presian.com som har grammatiklektioner dock och det ska väl hjälpa mig på traven kanske. Ska verkligen lära mig persiska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0