Upp och klantig Agnes

nu har jag visat filmen upp för mamma. Och jag kan säga att hon tyckte om den precis lika mycket som jag trodde att hon skulle. Det är en rikitgt underbar feelgood film. Man blir så lycklig utav den filmen. Och det är något som jag skulle behöva nu. För nu har jag varit klantig. Jag brukar alltid kolla mig omkring om jag varit någonstans så att jag inte glömmer något. Men denna gången så gjorde jag inte det. Tyvärr. Tji fick jag kan man säga. Jag glömde nämligen mina nycklar i solstudion. Och vi ska dit i morgon bitti och kolla om dom ligger kvar. Vilket jag verkligen hoppas på. Men man lär sig väl av sina misstag. Och som sagt det är bara misstag om man inte lär utav dem. Men nu ska vi ha en mysig hemma kväll, sova och sen åka och hämta mina älsklingar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0