vart är motivationen?

Usch orkar verkligen inte plugga nu. Jag har ingen motivation alls. Tyvärr så är det den bittra sanningen. men vad ska man göra? jo man renskriver sina anteckningar och gör det bästa utav situationen. Har i alla fall varit ner till studentgatan idag och fått två klippningar gjort. Samt att jag solade med Malla. Skönt trots att det inte fanns någon luft kvar där mot slutet. Hoppas på att jag blivit lite brunare nu bara.
Stefan tycker dock om att mobba mig och säga att jag inte blivit det så. Men det är inte bara mig han varit elak mot idag heller. Han var rätt ond mot Malla med.




Min kära man ringde för en timme sen och sa att han blir jättesen så det är ju ett optimalt tillfälle för mig att plugga då. Som gjort för de. Så ja jag blir ensam hela kvällen. Kan även meddela att jag äntligen pratat med Johanna också. Var 4 månader sedan vi pratade så det var på tiden.

Och jag har äntligen kommit in på mitt konto på Öbo så nu har jag sökt två lägenheter på kotten. Varav en är helt nyrenoverad och det klagar man ju inte på. Är lätt värt 300 kr mer i månaden. Så får jag den kommer jag behöva flytthjälp inom en väldigt snar framtid.

Kommentarer
Postat av: Malla

Har jag kanske inte världens snällaste och sötaste pojkvän... hmm... NOT! ;)

2010-03-27 @ 14:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0