Bärseback

Ja nu måste jag erkänna att vi på senare tid har blivit lite tråkiga faktiskt. Sitter mest inne och pluggar. Men ja nu är det ju faktiskt sommarlov så lite måste man ju röra på sig. Så igårkväll var vi ner på bb och kollade läget lite. Det var väldigt mycket folk där och till allas stora chock var det mer tjejer än killar där. Kors i taket säger jag bara.
Gick dock hem relativt tidigt och åt tacos och kollade film istället.

Så klart ska det spelas treman också

Räki                                      Bilbo

Min fina Malla

 

Jag måste även säga att det är sjukt jobbigt att inte ha något att plugga på. Man får typ abstinens. Det känns helt fel. Så idag tänkte jag sätta igång med persiskan igen. Det är ju faktiskt tid för det nu. Och i sommar ska jag lära mig massa massa gramatik. det ska bli en utmaning. Men först ska lägenheten städas. Det ser ut som ett bombnedslag igen. Undra vems fel det är? de brukar vara mina kläders fel ibland i alla fall.

Och för övrigt såg vi på dear john igår. Men ja både jag och rami somnade precis innan slutet. det är sjukt illa. Men ja vi får se det sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0