Dags igen

Ja nu är det väl dags igen antar jag. Jag har ju varit lite dålig på detta nu i helgen så... Hade hur som helst jättekul under sista april. Sista dagen av 48h var skitkul. Hur jävla mycket folk som helst var det så man kunde knappt ta sig fram där. Men det var sjukt kul. Träffade massa roliga människor. Dock mådde man mindre bra när man vaknade på lördagen. Alltså inte rikitgt bakis men kände sig bara seg och jävlig. Orkade verklige inte plugga så mycket som jag borde ha gjort. Men idag har jag i alla fall gjort tentan och jag tror faktiskt att det gick bra. Det kändes så i alla fall.

Idag har vi även setat och pluggat. direkt efter tentan till nyss. Det gick jättebra och det känns som att jag har bra koll på det mesta som behövs. Måste dock kolla lite på reflexerna men det hade jag tänkt göra efter att jag varit ner på qrake möte. Får vi se om vi kan få lite ordning på nollningen någon gång. Men det hoppas jag absolut. Vi har ju beställt tröjor och gett alla grupper sina aktiviteter. så detta ska nog gå bra.

Men nu är det dags att dra sig neråt mot campus och sedan blir det hem för att göra lasagne. Hoppas karl blir glad då. För mat verkar ju vara det enda han tänker på ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0