jag bor med en sjusovare

Ja dagen har börjat och fint väder är det....till och från i alla fall...glömde för övrigt säga att jag upptäckte en lite halvt gullig sida av Rami igår. Han kom hem med en liten blomma till mig. Han hade plockat den på vägen upp från skolan. Han börjar verkligen lära sig vad som gör mig glad. Och det är ju trevligt.
För övrigt så är han världens sjusovare nu för han vägrar vakna av någon konstig anledning. Men vad ska jag göra? bara att gilla läget skulle jag säga. Han är ju trots allt söt när han sover. Men tar jag ett bildbevis och lägger upp här kanske han blir lite pupp. Vem vet. Så vi undviker att terra honom fram tills jag har köpt min nya kamera. då kommer han inte undan alls. Han kommer nog vara mitt favoritobjekt att fota.
Men nu å andra sidan är det dags att hugga in i frukosten för att sedan plugga massa massa mer. Känns som att växeln blir högre för var dag som går. Och det är sjukt skönt. för nu ska vi klara denna tenta.
Det jobbiga nu är dock att ALLA mina tentaresultat har kommit in på mejlen nu. Usch....vill inte....inte än.

Kommentarer
Postat av: Millis

Det är fläskfile, rödlök, creme fraiche, champinjoner och chili peppar inbakade i smördegsplattor. jättesmarrigt :D

2010-05-22 @ 19:33:29
URL: http://ivarsgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0