Klippning

ja idag kom Malla och våldgästade oss. Var iväg och hämtade hennes cykel uppe hos claire. Och däcket small. Det var sjukt kul. Men vi höll nästan på att kissa på oss för vi var inte direkt beredda på det. Men som vi skrattade. Men sedan så skulle det klippas också. Malla blev lite fin inför sommaren nu.
Så dagen i övrigt har bestått av plugg och plugg och mera plugg. Men efte fredag så har jag sommarlov. hoppas jag i alla fall. Beror på tentorna men ja.






Men nu har jag en fundering. Skulle jag passa i så här kort hår? Jag har ju alltid haft långt hår så jag vet inte hur det skulle kännas att klippa av det. Läskigt kanske? Får nog fundera på den.

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag tror det skulle passa bra!

2010-05-25 @ 07:51:47
URL: http://mitrolle.blogg.se/
Postat av: Windahl

Jag tror det skulle va skitsnyggt! Lite mer party, som du :D

2010-05-27 @ 18:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0