Optikern

att vi hade en sjukt seg föreläsning idag är något de flesta kan intyga. Att ha 4 timmar är inte kul...spelar nästan ingen roll vilket ämne det är. Men vi gjorde det bästa utav tiden och hade kul ändå. Och av någon anledning började det skickas ner grejer till oss bakifrån. Hum undra vad dom höll på med där.



Dessutom har jag även varit till optikern idag som intygade att jag hade inget synfel. så ja vad ska man göra. Gilla läget kanske? Och så var vi duktiga jag och älsklingen och fixade pass idag. Och dagen på stan avslutades med max. Det var så jävla länge sen. Så det var efterlängtat.
Så var det så klart faddermöte igen. Det är alltid lika kul. Så nu har vi fått in de flesta betalningarna för tröjorna och så har jag och kerim fått lite ordning på saker och ting vad det gäller planering och papper och gud vet allt.

Och för er som inte visste det så är det negerbollens dag idag. Och det betyder att det ska bakas. Vilket jag nu har gjort. Kom precis tillbaka efter att ha varit över till Elin med några. Hon blev så glad så. Alltid kul att glädja andra. Och fan det heter negerbollar. Det har det alltid gjort och kommer alltid göra. Och jag associerar det med goda bollar av kakao, havregryn, socker och kaffe. Inget annat. Det är även det som står i ordlistan om man slår upp det.


Kommentarer
Postat av: Elin

Haha bilden är ju galen, tog jag en snus eller?!



Riktigt goda chokladbollar förresten! :P

2010-05-11 @ 22:34:22
URL: http://elinhu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0