Pusta ut

Ja idag har det bara handlat om att pusta ut. Tentan gick ju som sagt bra så nu har jag kunnat tagit det lugnt. Vi har tagit tag i eller jag kanske man ska säga har tagit tag i garderobproblemet. Min lägenhet har mer eller mindre blivit ett förråd. Men nu har jag i alla fall fått ordning på mina kläder här hemma. Skönt i och med att även Rami har erkänt att vi bor ihop nu. Mer eller mindre i alla fall. För övrigt så har vi ätit tacos och kollat på one tree hill avsnitt hela dagen. Underbart. Plus att jag hade en klippning. Den gick bra men det var klippningen av älsklingen som vart farlig. Ja jag klippte mig i fingret. Typiskt.




Och för övrigt så var Rami till min lägenhet för att raka sig i och med att hans raklödder tog slut. Och det slutade med att han kom hem och sa något i stil med att jag hade för litet handfat och han såg ut något i stil med detta:




Some things are good to hold on to if it helps you to reach your dream no matter what it is. And I´m coming closer to my dream every day. Just keep fighting. I believ in you. You can do whatever you want just if you believe in it.



/
shab be kheir

Kommentarer
Postat av: Erika

visste inte att ni var på väg att flytta ihop, lät inte så på rami då förut iaf. men jag har iofs inte pratat med er på länge, tyvärr.



jag gillar hur du lägger upp bilderna och får det å se snyggt ut, hur gör du det? jag får aldrig bilderna att se bra ut ihop med min text, därför lägger jag sällan upp bilder på min blogg =/

2010-05-09 @ 03:34:18
URL: http://ladylemiz.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe nej det var väl inte planerat kanske. Det bara hände. men jag har ju trots allt min lägenhet i alla fall kvar. :D Ja jag vet det är knepigt. Men jag lägger dom i mitten så jag centrerar när det är dags för bilder. Då ser det bättre ut.

2010-05-09 @ 13:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0