Quicksand

Idag har det bara varit lugnt och mysigt. Vi har fått tvätten ren och så har vi kollat på one tree hill. Ibland måste jag säga att jag har en underbar pojkvän. Han förgyller min dag ibland. Jag har kommit på att jag är sjukt cheezy, men vad ska jag göra åt det? Nej enligt Rami inte så mycket. Så jag får väl hålla på då. hur som helst har denna dag som sagt varit lugn. Egentligen skulle ju jag städa klart men jag kunde bara inte låta bli att göra allt annat. Det blir väl så när man får ta det lugnt för första gången på flera veckor. Nu är det dessutom endast en tenta kvar och sen är det sommarlov. Det ska bli skönt. Mindre skönt att älsklingen lämnar mig i sverige för att åka till Iran men det är ju bara en månad. Så jag får hitta på lite roliga saker i Dalarna då.
Men nu ska jag gå och lägga mig. blir tidigt i morgon bitti. Hoppas man kan sova nu när galningen sitter med sitt cs. Karlar och deras dataspel alltså. Men ja vad ska man göra. Inte så mycket. dom är söta ändå.

Godnatt


Har för övrigt fastnad för en låt väldigt mycket. Bethany Joy Goletti - Quicksand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0