Rami är sliskig

Ja vad mer kan man säga om honom för tillfället? jo att han är sliskig. det är de enda jag kommer på som passar in. ja dessutom är han lite som alfons åberg också. Säger man åt honom något så ska han bara först. Ja herregud. Men tillbaka till det sliskiga. Han brukar alltid raka sig på kvällen och detta gjorde han igår. När han kom och skulle lägga sig sedan hade han inte tagit bort allt utan han hade sparat lite. Och jag mer eller mindre skrek rakt ut. Fan sådär kan han ju inte se ut. det är inte okej. Men han fick sig ett gott skratt i alla fall. måste erkänna att man blir lite rädd för honom när han ser ut sådär.


Kommentarer
Postat av: Erik

Äh! Han ser ju ut som Rami fast lite äldre bara. Nu ska du inte vara sån.

Alfons är min fru också, jag tror alla "respektive" är såna. Kanske till och med du och jag lillasyster?!

2010-05-19 @ 13:05:16
URL: http://zachnafein.blogg.se/
Postat av: Agnes

Okejdå bror du kanske har rätt. Men ändå. det är väl inget vi ska prata högt om? ;) Men vad det gäller skägget ska det bort. På en gång.

2010-05-19 @ 13:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0