slappdag

Ja usch vad vi har varit lata idag alltså. Det är sjukt illa. Men vi kom upp i tid i alla fall i och med att kerim skulle komma och hämta mig kl halv 11. Så vart en stadig frukost med ägg, bacon och stekt potatis. Riktigt gott måste jag säga.
Så jag och Kerim var iväg och beställde tröjor. Så nu är det gjort och dom ska hämtas i slutet av denna månaden. Så då hoppas jag alla våra faddrar inte hinner åka hem så dom kan få sina tröjor. Resten av dagen har spenderats framför datorn med att ha lite lan med min kära man. Vi har spelar age of empires 2. Väldigt nördigt förhållande vi har måste jag säga. Men så kul det är. Dom får så pisk alltså.
Men nu är det dags för middag som består av blodpudding och sedan så blir det plugg för hela slanten.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Ett litet tips!

Om du gillar tv så finns det en nystartad tvsida som heter:

http://tvminnen.blogg.se

Du kan själv vara med och tycka till och påverka vad det ska stå om där.

2010-05-18 @ 21:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0