Sob be kheir

godmorgon ja. Underbart väder och dagen ska spenderas med att plugga. Kan det bli bättre? yes det kan det. Det kan bli lördag så jag kan ta det lugnt en stund och uträtta det som jag måste göra. Det som man känner att man inte har tid med nu. Men det är bara att gilla läget och kämpa på. Jag kan säga att det var en underbar känsla att vakna i morse och känna att gubbarna och deras teorier hade satt sig i huvudet. Bara det är ju nästan halva tentan och det är skönt. Men idag fortsätter det med kognition och kanske hälsopsykologin också medan vi ändå håller på.
Och för att göra hela dagen ännu bättre så har jag blivit sjuk nu också. Jätteskönt att vara förkyld. Får tvinga karln att köpa med sig halstabletter när han kommer hem från skolan sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0