sommarlov

Yes alla glada nu är det sommarlov. Äntligen. Dagen började väldigt bra med en överglad man. Har till och med lyckats få bildbevis på det. Gjorde sjukt god frukost och installerade sharre och betty i min lägenhet nu när dom är här för C uppsatsen. Hoppas dom trivs där bara.



Sedan var det tenta som gällde vid 14 tiden. Trodde det skulle gå åt helvete men det gjorde det icke. Massa "rätt" frågor så att säga. Helt underbart var det. Och efter den jätte jobbiga tentan drog vi alla tjejer till stan för att fika och fira vårt sommarlov. Och bara så ni vet så är elin van vid stora kulor. Gott var det med glass och grejer. Många  utav brudarna kommer man ju inte träffa något mer nu vilket är tråkigt då de åker hem. och jag med för den delen. till och från i alla fall.

Och nu för de stackare som har väntat i två veckor eller så på att jag ska öppna mina tentaresultat i min inkorg så har jag nu äntligen gjort det. tre stycken G. Jag har aldrig varit så glad över att få godkänt på en tenta förut. Känns helt jävla underbart. Så nu blir det mys och grill ikväll.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0