Usch

Ja usch vad jag är dålig på att blogga det är inte helt okej. Som vissa karlar skulle säga så är det otrevligt. Men ja jag har pluggat som en idiot i 4 dagar nu och nu är den tredje och sista tentan för denna veckan avklarad. Den gick jättebra och det var frågor som jag kunde. hur skönt som helst. Och kollade nyligen mitt KTC resultat som legat inne sedan i tisdag men som jag inte kolla ifall det skulle vara U då kan lätt tappar motivationen. Det var G. hur underbart som helst. Nu är det bara att vänta på resultaten efter denna veckan. 3 veckors väntan.
Nu är det bara att ta tag i sista kursen sen är det sommarlov. Underbart.

Och ikväll ska det firas. Med film och tacos. Det är efterlängtat. och i morgon är det sovdag. och tvättdag men det behöver vi inte prata högt om. Nu däremot är det mer one tree hill som väntar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0