dålig dag

vad gör man egentligen  när man bara av ingen anledning är på så dålig humör att man inte vill prata med någon,och om någon mot förmodan pratar med en så vill man slå den personen?
Ja en sådan dag har jag idag. Och det är inte riktigt bra att hålla ett möte då heller. Men vad gör man inte. jo man biter ihop och hoppas på att det går fort. Men denna dagen har varit seg, tråkig och jag har varit allmänt sur för inget går som jag vill och jag har så mycket att göra. Varför tror skolan att man har all tid i världen. Det förstår jag inte.

Måste bara få lägga till att jag har en underbar pojkvän som orkar med mig även då jag har dåliga dagar och råkar snäsa åt honom ibland. Älskar dig min pojke.

Hur som haver så var det segt på praktiken idag. Inte mycket alls att göra. Men i morgon kommer det mer. Men mitt på dan måste jag tyvärr smita iväg för att träffa läkaren på rehabmottagningen. Hoppas det går bra och att jag får lite klarhet i hur min kropp egentligen funkar. för den vill inte funka jämt. Men bara att hoppas på det bästa.

Nej nu blir det lasagne och mys hela kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0