före tuppen

upp med tuppen eller före. Det gör inte så stor skillnad. Men av någon jätte skumm anledning så var jag faktiskt pigg i morse när jag klev upp vid halv sex. inte illa alltså. Det jobbiga denna veckan blir ju att få ihop schemat då det är massa tentort (2) och massa seminarier (1) under denna veckan. Men vi ska nog kunna hitta på något tror jag. Hoppas det i alla fall. Plus att jag precis kom på att det är massa möten också (2) så nu har jag till att göra denna veckan. Men det ska nog gå bra. Jag hade ju kommit in i en så bra start igår med plugg och persiska så detta ska nog funka.
Lite roligt när man säger att man ska plugga persiska i 20 minuter och det blir en timme och 20 minuter istället.
Nej nu går nog bussen snart så jag måste pallra mig dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0