Äntligen

äntligen kommer det efterlängtade inlägget om london. Det har varit lite mycket denna veckan så man har inte hunnit att sätta sig ner och ta tag i sådana här saker tyvärr. Men nu har jag ledigt några timmar och kan ägna mig åt lite roligare saker innan det är dags för KTC.

Men London var det. Ja vi bodde faktiskt på ett bra hostel. Vi fick dela rum allihop vilket inte var planerat så från början men med lite övertalning från min sida så ordnades det till allas lättnad kan jag säga. Jag måste ju säga att jag är glad att vi hann med så mycket under denna korta helg. Vi han se madame tousand och alla vaxfigurer. dock är jag lite besviken att vissa inte fanns och andra var sig inte alls lik. Typ Beatles. Men inte så mycket att göra åt. Vi åkte även på en rundtur med en sådan där röd dubbeldäckare. Det var ganska kallt måste jag intyga men jag fick massa fina bilder på massa fina byggnader. Mycket intressant.

Resten av resan kändes det som vi ägnade åt shopping. Inte för att jag klagar men primark är den bästa uppfinningen någonsin vad deft gäller shopping. Mycket folk men jag klagar inte för jag fick med mig en massa fina kläder hem.
Och som pricken över i så fick jag äntligen testa KFC. Så sjukt jävla gott. varför kan vi inte ha det i Sverige. jobbigt alltså. Men dom är ju lite kinkiga här tydligen. Något om att det är för fett och grejer.

Och sista incidenten på resan klarlägger bara att svenska är så jävla otrevliga. Nu säger jag inte att alla är det men det finns ett fåtal. Usch vad jag hatar sådant. Men det kände han nog när han satt mitt i vår grupp och fick onda blickar. Bittra medelålders karlar som har ett tragiskt liv.


Kommentarer
Postat av: Millis

Mer bilder! ;D Jättefina :)

2010-10-31 @ 23:40:33
URL: http://ivarsgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0