ledig

ja nu kan man ju kalla det ledig men jag skulle nog hellre vilja kalla det icke schemalagd för ledig är jag verkligen inte. Dock fick jag sovmorgon. fick sova ända till halv nio idag. Sedan var det bara att slänga på sig kläder och hoppa i skorna för att ta sig ner till skolan. Regnet som öste ned gjorde ju inte det hela mycket roligare för jag ville faktiskt ligga kvar i sängen, för jag hade hela för mig själv. Men men. Jag och min kära med general Charlie fick i alla fall lite saker gjorda. Lyckades hinna med att prata inför både röntgen och sjuksyrrorna innan vi fick inse att det inte gick att få tag i de andra T1:orna. Men vi fortsätter i alla fall nästa vecka med resten. Sedan hann vi även med planeringen av det första faddermötet som kommer äga rum den 19:e oktober kl 17.00. Pepp är vi till tusen.

Men nu däremot är det dags att slänga i sig lite mat och sedan dra vidare till Linnea för att plugga. Vi ska skriva klart en liten gruppuppgift. Den borde gå ganska fort tror jag. Sedan är det bara att pallra sig ned till universitetet igen för kraka möte. Men det ska bli nice för då kanske vi får lite gjort då vi får lite info om nästa nollning.

Men som sagt, maten kallar eller snarare magen kallar på maten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0