Sjöslaget

allt jag kan säga är att sjöslaget var det roligaste jag gjort på länge. dock tycker jag inte om när det skakar så där jätte mycket. men efter lite alkohol så tänkte man inte det på något mer. Och sova på en båt funkar inte. fast det ska man inte göra heller. Man ska ju endast festa på denna båt. och det gjorde vi.
SÅS:arna var ju lite roliga och hade en checklista för sjöslaget i form av ett märke. Dock lyckades jag inte kunna kryssa i karaoke eller terminalcaps. Men annars allt så det var helt okej.
Och vi sprang runt denna jävla båt för att hitta sås:arna när vi insåg dagen efter att de bodde granne med oss. haha. så dumt.
Men vad gjorde vi då?
Hissfest
Åvvemodifiering
Titanic pose
såsfest

osv osv.

Kul var det i alla fall. Men det är sjukt hur lätt man tappar bort folk på en båt. ganska stor båt visserligen men ändå. Lyckades för övrigt få med mig en GRIS t-shirt hem också. De andra grisarna tyckte inte det var okej i och med att enda sättet att få en gris t-shirt är att ligga med en gris och det gjorde ju inte jag så. Men jag är så snäll och jag får ändå. Sen hade jag ju Rami med mig så han kunde nog inte ens be om det. haha





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0