sond!!

ktc är sjukt kul har jag kommit på. det är ett skönt avbrott i sittandet. Det man gör dag ut och dag in. så ja som sagt ganska skönt. Och jag måste ju säga att jag valde helt rätt dag att försova mig i alla fall. för första lektionen var tydligen inställd så de i klassen fick sitta och rulla tummarna i 2 timmar.
Men åter till ktc. fick sätta sond. det gick ganska bra faktiskt. och inte minst så hade vi sjukt roligt. trycka ner en slang i halsen på en docka kan locka fram en massa skratt. Och föresten så heter det åderbråck inte åderbråk. Det är ganska kul när föreläsaren säger det hela tiden.

Och jag säger bara "Hjärnspikar". så går det när power point inte funkar riktigt som det ska.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0