Gäddbasket

ja dagen börjades med labb. Kollade Hb värde och blodgrupper. var sjukt kul faktiskt. och jag fick reda på att jag inte är Rh negativ det är sjukt bra. Mindre krångel. sedan var resten vad jag redan visste. Men hur som helst vissa kladdade och andra ja...vi var bara grymma.

 

Och dessa små provrör visar vilken blodgrupp som man har. Häller man i antigener mot olika blodgrupper så blir det en reaktion så vet man vad man har. Kul som fan.

 

Men nu till det mycket roliga som hände idag. Nämligen nolleaktiviteten. Gäddbasket. Jag trodde det skulle bli massa tjafs om detta men det blev det faktiskt inte. Alla ställde upp utan protester. Var hur kul som helst att kolla på dessutom. Men en bild säger mer än tusen ord så här får ni lite kul att kolla på.

 


Kommentarer
Postat av: Brageastrid

Thank you for the resources. Keep up the good work!

2011-02-11 @ 10:04:10
URL: http://brageastrid.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0