heldag

Ja nu har det varit mycket den senaste helgen. Ramis kompis har ju varit här och våldgästat oss. det har gått bra men det är faktiskt väldigt skönt att ha min älskling för mig själv nu.
Efter denna helvetesdag med föreläsningar hela dagen  så är det ganska skönt att ta det lugnt. Dock behöver jag börja plugga snart. Men det sitter långt inne.
Och ibland är det bara så mycket så man orkar inte. Mycket saker att tänka på och mycket att göra. Men nu när man klurat ut vissa saker så känns det lite bättre. En sak som jag vet i alla fall är att jag har världens bästa pojke som ställer upp jämt. Jag gör allt för att visa hur mycket han betyder och jag hoppas att det räcker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0