plugga till ögonen blöder

idag har det mest varit plugg på agendan. Men det känns som det kommer ta en hel del tid nu den kommande veckan om man ska klara den. Men nu har jag i alla fall äntligen fått häng på hur det fungerar i alla fall. Så nu har jag gjort en del flashcards och läst en massa. Men i morgon så ska det vara plugg på allvar på ett ställe utan internet och andra saker som distraherar. ja det blir nog att åka ner till skolan. tänkte vara duktig och åka ner vid 8 kanske och sitta där tills jag verkligen inte orkar mer. Kom ihåg termin 2 när jag satt inför en tenta 12 timmar om dagen. Får se om det blir samma sak i morgon. Bara det går in så är det väl bra kan man känna.

Men efter tentan på fredag blir det fest i alla fall. riktigt med fest. är ju Tjällossningen. Underbart.
Men nu ska jag säga åt rami att det är dags att raka sig så han slipper sticka mig hela natten. Karlar med skägg och grejer är inte okej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0