stora pupiller?!

ja vart ska man börja. Dagen började underbart med att vi fick veta att vi får lägenheten som vi sökt. så den 1 juli flyttar vi till granrisvägen istället. vem säger nej till en tvåa på 65 kvm istället för en etta på 22 kvm. Inte jag i alla fall. Det är ju underbart att leva nu. Får äntligen bo i en "riktig" lägenhet med min prins. Kommer bli bra. där ska vi bo länge säger jag.

Sen har jag idag varit till ögonmottagningen på USÖ. Har kollat mina ögon då jag haft en fläck farande runt i synfältet. fick pupillvidgande medel som gör att jag ser ut som en ailien (stavning?) och jag ser suddigt som fan på nära håll. Så ser ni mig, kom inte nära för då känner jag inte igen er. Men inte var det några fel på mina ögon utan det var normalt. Underbart säger jag bara. Så nu ska jag ner till skolan för att skriva ut studieintyg så jag kan bevisa att jag pluggar. moahahah.

kanske ska ta med mig kameran också för omväxlingsskull. saknar den lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0