tjällossningen

detta år var den lika bra som alla andra. Om inte bättre. Alltid lika underbara människor och alltid lika mycket kul nytt folk. Vi vann vinbrännbollen tack vare mina fina pojkar. det var Agnes pojkar som bestod av mig och mina fyra sötnosar. Skulle aldrig klara mig utan er. Vi vann en traktor. haha. Kom trea på lekarna vilket inte alls är dåligt faktiskt. Vi kan fjäska om vi säger så. God mat var det på sittningen med. Något konstigt med sådana här helger är dock att nu hittar jag bara fler och fler blåmärken samt att jag bara känner fler och fler ställen där jag har ont. Haha undra vad jag har hållt på med egentligen.
Ja men bara att gilla läget och se det för var det var. En sjukt jävla underbar helg. det måste vi göra om snart.

Men idag däremot gott folk så blir det plugg. har seminarie i morgon där man ska göra en presentation av något slag. det roliga är att jag är inte speciellt förberedd men hoppas på att kunna bli det under dagen.
Så wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0