Älskade syster

Jag kan lätt säga att jag klara mig i motgångar men det är inte för att jag klarar mig själv. För det gör jag absolut inte. Jag kan säga att min familj är det bästa som finns. Mina kära syskon är verkligen mina bästa kompisar. Jag är glad att vi är så många och att vi har varandra.
Fick verkligen bevis på det idag när jag pratade med min älskade syster kicki. vad glad jag ska vara att jag har henne. Hon skrev världens sötaste inlägg på sin blogg efter vårt samtal. Och precis som hon säger där så har vi en speciell relation. Jag kan känna att anna och kicki har en orubblig relation till varanda men idag fick jag bevis på att det har jag och kicki med. Vi har som även hon sa, vi har en förståelse för varandra.

Älskar dig min kära syster. Vad skulle vi göra utan varandra.
<3

Kommentarer
Postat av: Kicki

Älskar dig gumman!!

2011-02-27 @ 00:53:48
Postat av: Millis

Nej det tror jag inte :s Bara det vanliga dom får. Men hur ska dom göra det? En spruta i varje hand? Det låter ju lite instabilt :p

2011-03-01 @ 21:04:36
URL: http://ivarsgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0