jag vet att....

....jag är dålig på att uppdatera nu för tiden. Men inte för att vara sådan men jag har hamnat i en svacka big time. Tror aldrig jag haft en sådan vinter depression förut. Eller vad det nu är för något. Jag försöker tänka positiv och så vidare men det är mycket svårt nu. Det är mycket i skolan och jag känner mig allmänt stressad. Detta leder så klart till dåligt humör som går ut över alla andra. så vad man ska göra är en bra fråga. Jo man jobbar på och göra det bästa utav situationen. Vad nu det är. Hur som helst är jag inte general längre. Det är en utav de få grejer som faktiskt funkat bra. Jag kommer absolut att sakna det men det är så skönt att slippa gå på möten och behöva göra saker hela tiden. Jag orkar verkligen inte. Men nu gäller det att ta tag i saker och bara överleva till sommaren.

Kommentarer
Postat av: Claire

Sjukt snygg header Agnes.

Ses på 63an på onsdag.

2011-02-21 @ 18:14:54
URL: http://clairee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0