fadderkickoff

har nyss varit på fadderkickoff. Mycket roliga människor om än lite få. Men det var mysigt och vi hade rolig frågesport och kakbufé. Nu är jag däremot sjukt trött och har ont i nacken efter en hel sittardag.
Hade ju föreläsning från 8-16 så det var lite jobbigt och sjukt tråkigt faktiskt. satt mest och läste en bok. I morgon följer datorn med det kan jag ju tala om. så kanske jag kan plugga lite istället. Hoppas jag får lite gjort. Ska faktiskt även till sjukgymnasten i morgon och se om hon kan skicka mig på akupunktur. Ska bli intressant att se om det funkar.
Men nu ska jag slita mannen från datorn och se på en film och mysa tänkte jag. Han är faktiskt bra på det på kvällarna. får se om han lyckas lika bra ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0