...som vanligt...

.....på en fredag så bär det av ner mot bärseback och sedan vidare mot kåren. Hoppas bara det är mycket nollor där bara. Detta i och med att snälla Charlie var och pratade med sjuksköterskorna igår. Hoppas hon lyckades charma dom. Jag har hittat nu en väldigt snäll person som nu äntligen hjälper mig med mitt fotograferande. Underbart att kunna få lite tips och lite feedback på det man gör. Och till råga på allt så är det bra feedback och bra råd. Och mycket tips. En mentor kanske? Men nu är det dags att dra på sig ovven och göra det jag gör bäst. Eller ja inte bäst kanske men bra: ÄR EN STUDENT!!!

Jag tänkte lägga upp en utav mina favoritbilder idag men det får nog bli en annan dag så får ni något annat nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0