sova på föreläsning....

...är väl inte så där jättebra men oundvikligt när man är i en vecka då man försöker vända dygnet rätt. Bara att jobba på skulle jag säga. ;) Nu åker datorn med idag igen och nu tänkte jag fixa lite ktc grejer medan jag sitter på föreläsningen. Jag menar lite grejer kan man ju fixa om man ändå har hört 90 % av det dom säger och när de dessutom säger emot saker som vi lärt oss. Skit bra ju. Men som sagt. Nya friska tag är det som gäller. Ikväll blir det styrelsemöte och sedan så är det dags för nollningen i morgon. Uppe före tuppen ska vi vara då. Härligt härligt. Men det kommer bli en bra dag. Absolut.
Men nu ska jag styra kosan ner mot universitetet och hoppas på en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0