back in business

eller hur man nu ska kalla det. Idag är första dagen på såååååå länge som jag inte känner att jag måste plugga. Sov till typ halv ett och det var helt underbart. Igår blev inte riktigt som planerat men kul som fan var det ändå.
Efter tentan begav jag mig bort mot almby för att spela lite munchkin med sara, grevén och jesper. Efter en stund så beslöt även karln att joina. Trevligt trevligt. Och planen var egentligen den att vi skulle bege oss vidare mot spelföreningen och spela dominion. Blev det så? haha absolut inte. Vi kom på att fan Björn Rosenström spelar ikväll. Vi drar till stan. Sagt och gjort. Men det där med att komma in på Strömpis kunde vi glömma. Men det var roligt i alla fall. Vi lunkade runt lite och slutade sedan på max för att sedan dra vidare hemmåt. Tur man inte hade högklackat säger jag bara. Det tar ju en stund att gå hem.

Men nu är man nyligen uppvakanad efter en härlig dröm där jag fotograferade. Vilket jag för övrigt måste göra lite nu när jag har tid då jag har försummat det lite den senaste tiden pga plugg. Inte okej men plugget går ju tyvärr först. bara att gilla läget.

Men nu börjar snart ett annat slags liv. ett liv som kommer bestå av jobb jobb jobb och mera jobb. Men ett så bra jobb sen också. Förlossningen i 10(!) veckor. Min sommar kan inte bli bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0