en vanlig lördag

Idag så har jag hunnit skriva tenta och lagat lunch. Det är mer än vad jag brukar ha åstakommit vid den här tiden på dygnet. framförallt på en lördag.
Nu har ju jag satt igång "uppdrag kvalitetstid" eller vad vi nu ska kalla det. För grejen är den att jag och älsklingen alltid sitter hemma. Vi är tråkiga. Vi har inte tråkigt men vi är rent generellt ganska lata. Så nu ska vi köra på att vi ska ut och göra något minst två dagar varje månad. Och med att göra något menar vi typ bio, middag, picnic. bada, bowling och så vidare. Och denna veckan har vi faktiskt varit duktiga.
Torsdag - På marknadsafton
Fredag - långpromenad runt halva örebro

Och idag så ska vi först på invigningen av Open art som håller till i Örebro. Det ska bli sjukt kul faktiskt. Sen så när det dags för bio ikväll med pirates of the carribean som vi väntat länge på att få tid till att se.

Kommentarer
Postat av: Millis

Hoho! Saknar nyheter här inne ;) Blink blink

2011-12-05 @ 19:57:51
URL: http://ivarsgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0