nej nu jävlar kör vi igen!!

Jag har insett att min hemsida är jättebra för att ha mina bilder på men att den inte är lika bra att blogga på. så i fortsättningen så kommer jag blogga här på min gamla kära blogg. Dock är det några saker som jag måste fixa med men det kan ju ta lite tid då jag inte är någon expert på bloggdesign. Så vi får se hur det går.

Idag är det tenta som står på agendan. Tenta i vetenskapsteori och forskningsmetodik. Alltid lika roligt. Men det känns rätt bra faktiskt. Kom på mig själv att jag repeterade allt i mina drömmar inatt. Inte så normalt kanske men jag har koll på läget i alla fall känns det som. Om inte mina drömmar ljuger vill säga.

Men nu kör vi å kollar igenom det sista innan tentan och sen blir det fika på stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0