Då var det dags igen då....

ja det är kanke dags att ta tag i bloggandet igen då. Jag har ju fått en del klagomål. Så det är bara att sätta igång. Igår fick jag mitt resultat för sista delen av termin 3. så nu är den helt klart. detta är så klart underbart då detta betyder att jag får börja termin 5 till hösten. Nu å andra sidan så måste jag fokusera på att bli klar med termin 4. KTC examination i morgon. Men det ska väl som alltid gå bra. Jag kommar garanterat att få CVK. Men det gör mig ingenting faktiskt.
Nu har jag och Rami startat vår nya vecka förresten. Måndag alltså igår kommer att ägnas åt långpromenader. Eller ja långa och långa kanske jag inte ska lova, men promenader i alla fall. så igår runt tio tiden så gick vi ner till skolan, runt campus och sen tillbaka. detta tog ca 40 minuter så det var jäkligt bra att lyckas få med Rami på det faktiskt. Idag å andra sidan blir det kickbox. Enda träningsformen som karln går med på.

Så ser det ut än så länge. Men nu så är det plugg inför i morgon som gäller. Det kommer gå så jävla bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0