en sån där dag.

en sån där dag när jag kommer på mig själv med att vara lite otrevlig i telefon. Ja ibland har jag sådana dagar också. Men det har vi nog alla. Ibland är det mer nödvändigt än andra gånger.
Men inatt sov jag tillräckligt länge i alla fall. Det kan lätt bli så att det endast blir 5 timmar. Det är inte helt optimalt och håller verkligen inte i längden. Dessutom så sover jag så konstigt ibland och får sjukt ont i nacke och rygg utav detta. Så steg nummer ett efter bröllopet det ska bli att köpa en ny säng. Gud vad jag längtar tills dess. Plus att träningen måste komma igång. Vi har nu sett ut ett gym och kör igång så fort vi har bytta boende. Då jävlar.
 
Men som sagt nu har jag äntligen fått sova ut och nu tar jag mig an mitt sista kvällspass efter sju pass i rad. Så i morgon har jag äntligen en ledig dag. Nog för att jag älskar mitt jobb men ibland behöver man pusta ut lite. Och framförallt så måste jag plugga. Har ju tenta den 12:e januari. Så det är bara att jobba på. I helgen blir det ju inte så mycket pluggande då min blivande har bokat in en romantisk weekend i Sthlm. Ja och jag vet ju inget mer än små ledtrådar han ger mig. Jag som är en sån kontrollfreak och vill ha koll på allt. detta är inte bra för mig.
Men jag biter ihop och får vackert vänta.
Men nu är det allt lite plugg som gäller innan jag ska dra mig mot jobbet för ytterligare en kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0