Marka

Idag har jag och Yoshi tagit en liten tur i marka. Han har blivit sjukt duktig på inkallning och han håller sig bara runt matte. Men jag håller nog fortfarande fast i löplinan ett tag till. Den är ju liksom en trygghet. Men som sagt sjukt duktig är han. Och att gå fint det har han helt inne nu. Han går fint bredvid och kollar upp på mig helt utan att jag behöver göra något. Han gör det till och med när Rami håller kopplet och jag går bredvid. Då kollar han på mig och går så fint. Det är bra det här. Sen är han mycket lugnare när man springer med honom också. Han börjar inte gallopera på en gång utan nu travar han så fint. Så nästa helg ska nog utställningen gå jätte bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0