tränat massa

Jag och Yoshi skulle gå ut vid sjutiden idag och träna lite inkallning. När vi väl kom in igen så stod klockan på nio. Oj vi var visst ute i 2 timmar. Vi var ute på en utav gräsplättarna vid vårt hus. Vi tränade massa inkallning och lekte massor. Vi tränade även följsamhet, sitt, ligg osv.
Vi gick en vända runt området också. Yoshi följde så fint. Går bredvid, kollar på mig, stannar när jag säger stanna och sitter när jag säger sitt. Han är så himla duktig. Den här trotsåldern är inte helt hemsk att hantera. det går ibland. Men ibland vill man lägga han i en låda och skicka den till sibirien. Men så är det väl ibland.
Nu ligger i alla fall monster under sängen och sover. bra där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0