Stora beslut!

Ja nu blev det lite dåligt med inlägg igen. Vi har haft lite stora livsavgörande beslut att ta tag i. Däribland hur vi ska göra med vår lilla älskling i sommar. Om han ska få gå på dagis eller om vi ska leta dagmatte åt honom. Eller om vi har lika tur som vi hade förra sommaren då jag och min sambo jobbade helt om varandra. Väldigt få dagar som vi jobbade samtidigt. Jag får helt enkelt sikta på mycket natt då.
Men det ska nog gå bra tror jag. Ingenting är omöjligt och tänker man positivt så går allt.
Men sen fick vi ju även ett till livsavgörande beslut att ta tag i. Det är inget jag tänker gå in på riktigt än utan det kommer jag att berätta om ca 5 veckor.
Jag vet att detta kommer att driva vissa människor till vansinnet men chilla, tålamod är en dygd vet ni. Men hur som helst så går jag in i detta med både rädsla och massa optimism. Vi tror att det kommer gå bra men att det kommer bli ett riktigt äventyr och en riktig utmaning. Men det återstår att se.
Det positiva överväger det negativa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0