Ett episkt slag

grupparbetet är äntligen klart nu. Tog tag i det redan på morgonen för att få tid att läsa under eftermiddagen. Hann läsa ca 20 sidor sen insåg jag att det inte var så intressant så jag orkade faktiskt inte mer. Skummade igenom det lite snabbt innan det var dags för mat.

Höll till i köket med Sofia hela dagen och hade en rad intressanta konversationer. Dessutom har vi haft ett problem med blomflugor i hela köket och medan Sofia städade så hittade Emma källan till problemet. Anders hade någon äcklig påse i sitt skåp som kan ha varit typ morötter eller något en gång i tiden nu var det mer åt det svarta hållet och med maskar i. Så det var inte direkt trevligt.
Sedan var det bara att ta tag i kriget mot blomflugorna. Jag, Sofia, Emma och David utkämpade som Sofia uttryckte det ett episkt slag.
Och vi kan vara glada åt att det är vitt i köket så vi såg dom. Men nu är dom borta.

Här utkämpas det episka slaget


Kvällen ägnades i Amandas rum med hon och Fredrik och kollade på Alvin and the chipmunks. Jätte bra film. Sedan fick jag återigen hjälp med min dator som vägrar funka. kan någon snälla berätta varför dell är så dåligt. Jag har fått uppfattningen av att det ska vara ett bra märke men jag har kanske fel. Uppenbarligen.

Björn Gustavsson är för övrigt mycket rolig. Satt och kollade på Benjamin innan läggdags. Måste nog införskaffa hans film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0