Tenta - Check

Det är sådana här dagar som man lever för. Helt underbar start på dagen. Jag fick sova ända till klockan nio och till min stora förvåning kunde jag faktiskt inte sova längre. Beror nog på att man går upp så tidigt nu för tiden. Men bra det för då får man mycket gjort.
Men som sagt en bra start på dagen var att jag fick svar på min sista medicintenta och jag fick veta att jag hade klarat den. Helt jävla underbart kallar man det. Jag älskar det. Så nu kan man börja plugga till nästa tenta istället. Den är i och för sig om en månad men lika bra att börja i tid känner jag.



Nu börjar vi om från början då. Mer plugg, längtar lite till sommaren då man får vara ledig från plugget förhoppningsvis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0