A cup of love

Gårdagen spenderades med min kära vän Malla. Vi såg massa massa massa film. Bara massa gråtfilm bör tilläggas. Började med att se cup of love som är en sjukt bra film men som man gråter till. Sedan fortsatte vid med finding nerverland. Även den fäller man några tårar till. Och sist men absolut inte minst en gammal klassiker vid namn Titanic. Var länge sen man såg den nu men kändes ändå som om det var igår.
Bra kväll var det i alla fall.

Idag däremor är det en lugn dag på universitetet. Dagen efter tenta är man ju oftast ledig så jag ska ta vara på denna dag genom att städa mitt stora 19 kvm rum. Det kan behövas faktiskt. Alla säger ju att rummet bli som renast i tentatider. Det vill jag då inte hålla med om. Mitt blir bara stökigare då.

Kvällen kommer i alla fall spenderas med azizam, vi ska baka lite, semlor, chokladbiskvier och sen blir det tacos. Underbart gott med underbart sällskap. Kan bli en bra kväll.


"There is a story about the greek gods. They were bored so they invented the human beeings. But they were still bored, so they invented love. Then they werent bored any longer so they decided to try love for them selves. And finaly they invented laughter so they could stand it."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0