Gravid eller Godis?

Ja nu har jag ju knappt bloggat alls idag. Vilken stil alltså. Men för att sammanfatta en inte så händelserik dag så har jag suttit och pluggat persiska. Det går framåt sakta men säkert. Men att plugga persiska samtidigt som man pluggar 100% vanligt är inte det lättaste. Man vad gör man inte för kärleken. Plus att det är ett väldigt intressant språk. Och måste säga att om man bortser från skrivdelen så är det ett väldigt lätt språk.

Kvällen ägnades med min kära Malin då vi kollade på "I hate valentines day" och "En prinsessas dagbok". Plus att vi åt godis och blev lite halvtjocka utav det. Ska man då skylla på godiset eller Rami? Ja nog kan jag spänna ut magen mycket i vanliga fall, men har jag dessutom proppat den full med godis blir det bara värre.


Kommentarer
Postat av: hasrat

helt säkert gravid. bebis om 3 mån

2010-03-22 @ 09:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0