Juristmässa

Ja alltså varför har man mässor? Jo för att alla fattiga studenter ska få massa gratissaker faktiskt. Det var en juristmässa idag i forumhuset. Jag, Anna och Elin kunde så klart inte hålla oss borta därifrån. Dom serverade ju gratis kaffe latte på riktigt sätt och tyvärr tycker ju inte jag om kaffe men de andra två gör det. Sen fick vi massa pennor, block, postit och annat smått och gott. Det är ju sådant som man behöver någon gång ändå.
Mycket mässor nu för tiden på universitetet faktiskt. Och det är ju som sagt bra för vår del.

Älskar för övrigt ICA ibland. Man kan ha tur och hitta billigt kött där faktiskt eftersom de har en del där de har gammalt kött som går ut typ i morgon som man kan köpa billigt och slänga in i frysen. Hur bra som helst. Själv lyckades jag köpa 2,5 kg fläskkotletter för 100 kr idag. Inte helt fel. Men Rami har nog rätt. Man ska inte släppa lös mig i en mataffär faktiskt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0