Trädgårdsmässa

Idag så har det varit fullt upp. Men det har varit kul. Först kom älsklingen i morse och hjälpte mig installera office i min dator så att jag kan skriva i helgen. Och dum som han är har han lovat pärla att skicka en skiva till honom. känns som att det kan vara farligt att berätta att han kan lite om datorer. Hur som helst så lämnade vi honom på station då han skulle hem för det är ju persiskt nyår. Och sen åkte vi mot trädgårdsmässan som var på conventum. Och jag lovar att det var fan inte lätt att hitta parkering faktiskt. Men vi lyckades. Och upptäckte dessutom att de har hemkörning på mc donalds. Varför kan dom inte börja med det på max igen för.

Efter detta for vi till Ikea då jag var tvungen att köpa lite grejer till vårt kök. Det är inte kul att laga mat utan bunke och visp och dessutom ett decilitermått. Men nu är det fixat kan jag lova. Nu ska det bli en fröjd att laga mat. Men nu är det dags för en film och lite chill.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0